Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego

21 grudnia 2020

Informujemy, że w związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od 31.12.2020 (czwartek)
od 18:00 do 01.01.2021 (piątek) maksymalnie do 14:00, mogą wystąpić  przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym Bankowości Internetowej i Mobilnej oraz Infolinii.
W tym czasie płatności kartą oraz wypłaty
z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.


Przelewy natychmiastowe przychodzące i wychodzące oraz obsługa wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej będą niedostępne od 31.12.2020 r. od godz. 18:00. 1 stycznia 2021 r. Infolinia Banku oraz zlecenia przelewów
są niedostępne zgodnie z zasadami ich dostępności.

Infolinia będzie niedostępna od od 31.12.2020 (czwartek) od 18:00 do 01.01.2021 (piątek) do końca dnia.


Ustalono następujące godziny obsługiwania zleceń przelewów 31 grudnia 2020 r.:

  • Przelewy zwykłe wychodzące (sesje Elixir) zostaną obsłużone tego samego dnia pod warunkiem zlecenia
    i zaksięgowania ich do 12:45.
  • Przelewy przychodzące zostaną obsłużone z sesji I i II z uwagi na ograniczenie
    Krajowej Izby Rozliczeniowej do dwóch sesji.
  • Przelewy SEPA zlecone do 13:00 przez Klientów oraz przychodzące w sesjach I, II, III
    zostaną obsłużone tego samego dnia.
  • Przelewy SWIFT wychodzące i przychodzące otrzymane do 12:00, zostaną zrealizowane tego samego dnia.
  • Przelewy wychodzące za pośrednictwem systemu Sorbnet zostaną obsłużone pod warunkiem ich złożenia
    i zaksięgowania 31 grudnia do 14:30. Przelewy przychodzące zostaną obsłużone tego samego dnia.
    Przelewy, które nie zmieszczą się w ramy czasowe, zostaną obsłużone następnego dnia roboczego, czyli 4 stycznia 2021 r​.

Za niedogodności przepraszamy.

chat z konsultantem