Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego

1 marca 2021

Informujemy, że w związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od 05.03.2021 (piątek) od 21:35 do 06.03.2021 (sobota) maksymalnie do 03:00, mogą wystąpić  przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym Bankowości Internetowej i Mobilnej oraz Infolinii.

 

W tym czasie płatności kartą oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.


Infolinia będzie niedostępna od od 05.03.2021 (piątek) od 21:35 do 06.03.2021 zgodnie z godzinami jej dostępności. Za niedogodności przepraszamy.

 

Usługi będą niedostępne w następującym okresie:

OD DO USŁUGI KTÓRYCH DOTYCZY PRZERWA
 05.03.2021 (piątek) od godz. 21:35  06.03.2021 (sobota) max. do godz. 03:00

• przerwa w funkcjonowaniu Bankowości Internetowej Pocztowy24

• przerwa w funkcjonowaniu Bankowości Internetowej i Bankowości Mobilnej Envelo Banku

• przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie Konta w Porządku, kont firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych

• przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie EnveloKonta i EnveloKonta Firmowego oraz w obsłudze formularzy kontaktowych

• zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej

• niedostępność Infolinii

chat z konsultantem