Bankowość dla klientów detalicznych, małych firm i agrobiznesu
Bankowość dla klientów instytucjonalnych i wspólnot mieszkaniowych
Bankuj mobilnie. Aktywuj aplikację Pocztowy.
Informujemy, że w związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od dnia 10.06.2021 (czwartek) od godziny 21:00 do dnia 11.06.2021 (piątek) do godziny 03:00, mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym Bankowości Internetowej i Mobilnej.
W tym czasie płatności kartą oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.
W dniu 10.06.2021 (czwartek) Infolinia Banku będzie pracować w trybie informacyjnym.
Usługi które mogą być niedostępne w następującym okresie:
OD | DO | USŁUGI KTÓRYCH DOTYCZY PRZERWA |
10.06.2021 (czwartek) od godz. 21:00 | 11.06.2021 (piątek) max. do godz. 03:00 |
• przerwa w funkcjonowaniu nowej wersji bankowości internetowej Pocztowy24 i bankowości mobilnej Pocztowy • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej Pocztowy24 • przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie Konta w Porządku, kont firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych • zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej • niedostępność automatycznej obsługi produktów na Infolinii |
Za niedogodności przepraszamy.