Bankowość dla klientów detalicznych, małych firm i agrobiznesu
Bankowość dla klientów instytucjonalnych i wspólnot mieszkaniowych
Bankuj mobilnie. Aktywuj aplikację Pocztowy.
Dzwoni osoba podająca się za pracownika działu bezpieczeństwa Banku, informująca o rzekomym wstrzymaniu transakcji lub pożyczce wziętej na Twoje dane?
Namawia do zainstalowania na telefonie, tablecie lub komputerze aplikacji do zdalnego pulpitu np. AnyDesk, TeamViewer QuickSupport, Zoom?
Nie podawaj żadnych danych i rozłącz się – jest to próba oszustwa.
W rzeczywistości oszuści chcą uzyskać od Ciebie dane do logowania do bankowości elektronicznej, dane karty.
Pamiętaj, że pracownicy Banku Pocztowego nigdy nie poproszą Cię o:
Pamiętaj oszuści mogą ukryć prawdziwy numer telefonu, z którego dzwonią, a na ekranie Twojego telefonu wyświetli się podstawiony numer infolinii lub nazwa banku, co ma uwierzytelnić osobę dzwoniącą – oszustów.
Jeśli odebrali Państwo tego typu telefon od osób podszywających się pod pracownika Banku Pocztowego, zachowaj ostrożność i poinformuj nas o tym (tel. 52 34 99 499)