Bankowość dla klientów detalicznych, małych firm i agrobiznesu
Bankowość dla klientów instytucjonalnych i wspólnot mieszkaniowych
Bankuj mobilnie. Aktywuj aplikację Pocztowy.
W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, w sobotę 21.10.2023, od godz. 8:00 maksymalnie do godz. 20:00, wystąpią przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej.
W tym czasie płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.
Infolinia Banku Pocztowego będzie działa tylko w trybie informacyjnym.
W związku z niedostępnością bankowości elektronicznych i innych systemów, nie będą dostępne usługi takie jak:
• płatności mobilne BLIK,
• płatności Pay-By-Link,
• płatności MoneyGram,
• przelewy i operacje na kartach w bankowości internetowej i mobilnej,
• automatyczne płatności za autostrady Autopay,
• doładowania telefonu na kartę,
• wnioski o Kredyt online i inne wnioski w Markecie Cyfrowym, w tym wnioski o kartę kredytową, usługi pocztowe e-Awizo oraz Polecony do skrzynki, wnioski o przystąpienie do promocji po otwarciu Konta w Porządku lub zarejestrowanie karty w promocji Mastercard Bezcenne Chwile oraz wnioski związane z Tarczami Finansowymi,
• wnioski o karty debetowe,
• wnioski o przeniesienie rachunku z innego banku,
• wnioski o kontakt na stronie banku pocztowy.pl,
• obsługa produktów oraz wpłaty i wypłaty gotówkowe w placówkach Poczty Polskiej
• dokonywanie operacji finansowych za pośrednictwem Infolinii.
Za niedogodności przepraszamy.
Od | Do | Usługi których dotyczy przerwa |
21.10.2023 (sobota) od godz. 08:00 | 21.10.2023 (sobota) max. do godz. 20:00 |
|