Brak dostępu do bankowości internetowej

7 grudnia 2016

W związku z przedłużającymi się pracami związanymi z przywróceniem pełnej dostępności bankowości internetowej Pocztowy24, usługi przelew natychmiastowy oraz Giro płatność, uprzejmie przypominamy Państwu o możliwości wykonywania operacji bankowych z wykorzystaniem następujących kanałów kontaktu z Bankiem Pocztowym:

- placówek Banku Pocztowego

- placówek Poczty Polskiej

- infolinii: 801 100 500

- z użyciem kart płatniczych.

 

Ze względu na czasową niedostępność bankowości internetowej Pocztowy24, umożliwiamy wszystkim naszym Klientom bezpłatne dokonywanie przelewów we wszystkich dostępnych kanałach kontaktu z Bankiem, do chwili pełnego przywrócenia funkcjonowania bankowości internetowej Pocztowy24. Szczegóły dotyczące transakcji zwolnionych z opłat znaleźć można TUTAJ.

 

Wydłużone zostały także godziny pracy Infolinii do godziny 24:00.

 

 

Realizowane zlecenia księgowane są przez Bank z właściwą dla transakcji datą, a reklamacje Klientów związane z zaistniałą sytuacją zostaną rozpatrzone w trybie przyspieszonym. 

O przywróceniu pełnej dostępności bankowości internetowej Pocztowy24 poinformujemy Państwa niezwłocznie.

 

Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności.

chat z konsultantem