Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego

8 czerwca 2021

Informujemy, że w związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od dnia 10.06.2021 (czwartek) od godziny 21:00 do dnia 11.06.2021 (piątek) do godziny 03:00, mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym Bankowości Internetowej i Mobilnej.

 

W tym czasie płatności kartą oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

 

W dniu 10.06.2021 (czwartek) Infolinia Banku będzie pracować w trybie informacyjnym.

 

Usługi które mogą być niedostępne w następującym okresie:

OD DO USŁUGI KTÓRYCH DOTYCZY PRZERWA
10.06.2021 (czwartek) od godz. 21:00 11.06.2021 (piątek) max. do godz. 03:00

• przerwa w funkcjonowaniu nowej wersji bankowości internetowej Pocztowy24 i bankowości mobilnej Pocztowy

• przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej Pocztowy24

• przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie Konta w Porządku, kont firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych

• zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej

• niedostępność automatycznej obsługi produktów na Infolinii

 

Za niedogodności przepraszamy.

chat z konsultantem