Bankowość dla klientów detalicznych, małych firm i agrobiznesu
Bankowość dla klientów instytucjonalnych i wspólnot mieszkaniowych
Bankuj mobilnie. Aktywuj aplikację Pocztowy.
W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od wtorku 12.07.2022, od godz. 07:30 maksymalnie do godz. 10:30, wystąpią przerwy w dostępie do Marketu Cyfrowego, w tym wniosków kredytowych, wniosków o karty, wniosków o dołączenie do programów lojalnościowych i wniosków o usługi pocztowe.
Dostęp do bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej oraz obsługa w placówkach i na Infolinii przebiegać będzie bez zakłóceń.
W tym czasie płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.
W związku z niedostępnością Marketu Cyfrowego, nie będą dostępne wnioski takie jak:
OD | DO | USŁUGI KTÓRYCH DOTYCZY PRZERWA |
12.07.2022 (wtorek) od godz. 07:30 | 12.07.2022 (wtorek) max. do godz. 10:30 |
|
Za niedogodności przepraszamy.