Przerwa w dostępie do usług Marketu Cyfrowego w bankowościach elektronicznych

11 lipca 2022

W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od wtorku 12.07.2022, od godz. 07:30 maksymalnie do godz. 10:30, wystąpią przerwy w dostępie do Marketu Cyfrowego, w tym wniosków kredytowych, wniosków o karty, wniosków o dołączenie do programów lojalnościowych i wniosków o usługi pocztowe.

 

Dostęp do bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej oraz obsługa w placówkach i na Infolinii przebiegać będzie bez zakłóceń.

 

W tym czasie płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

 

W związku z niedostępnością Marketu Cyfrowego, nie będą dostępne wnioski takie jak:

  • Kredyt Online
  • Kredyt przez telefon
  • Dołączenie do programu Mastercard Bezcenne Chwile
  • Karta kredytowa
  • Kredyt mieszkaniowy
  • Usługi pocztowe: e-awizo i polecony do skrzynki
  • Wnioski związane z Tarczami Finansowymi

 

OD DO USŁUGI KTÓRYCH DOTYCZY PRZERWA
12.07.2022 (wtorek) od godz. 07:30 12.07.2022 (wtorek) max. do godz. 10:30
  • przerwa w dostępie do Marketu Cyfrowego w bankowościach elektronicznych

 

Za niedogodności przepraszamy.

chat z konsultantem