Bankowość dla klientów detalicznych, małych firm i agrobiznesu
Bankowość dla klientów instytucjonalnych i wspólnot mieszkaniowych
Bankuj mobilnie. Aktywuj aplikację Pocztowy.
W dniu 05.01.2025 w godz. 00:30 - 03:00 w związku z pracami serwisowymi, usługi BLIK będą niedostępne.
W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od godz. 18:00 we wtorek 31 grudnia 2024 r. maksymalnie do godz. 9:30 w środę 1 stycznia 2025 r., wystąpią przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej.
Zachęcamy do przeczytania komentarza eksperckiego Agaty Jelonek - Naczelnik Wydziału Rozwoju Usług Płatniczych Banku Pocztowego na temat bezpiecznych płatności w internecie.
Informujemy w dniu 24 grudnia 2024 r oraz 31 grudnia 2024 odbędą się tylko 2 sesje Elixir otrzymany (sesja 1 i sesja 2). 24 i 31 grudnia 2024 r. ulegną zmianie godziny realizacji przelewów.
W świątecznym czasie pamiętaj, by zawsze kierować się zasadami bezpieczeństwa! Przeczytaj poniższe zasady, aby nie dać się oszukać.
W dniu 23.11.2024 w godzinach od 00:30 do 02:00 oraz w dniu 26.11.2024 w godzinach od 03:00 do 07:00 w związku z pracami administracyjnymi usługi BLIK mogą być niedostępne.
W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od soboty 23.11.2024, od godz. 02:00, do soboty 23.11.2024, maksymalnie do godz. 07:00, wystąpią przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego.
W dniu 20.11.2024 w godzinach od 00:00 - 02:30 w związku z pracami administracyjnymi, wystąpi brak możliwości dokonywania transakcji kartą w internecie z wykorzystaniem usługi 3D Secure.
W dniu 17.11.2024 w godz. 01:00 - 03:20 i w godz. 08:00 - 13:00 oraz w dniu 19.11.2024 w godz. 04:00 - 07:00 w związku z pracami serwisowymi, usługi BLIK mogą być niedostępne.