Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego

27 grudnia 2023

W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, w niedzielę 31.12.2023 r., od godz. 0:00, maksymalnie do godz. 17:00, wystąpią przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej.

W tym czasie płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

W związku z niedostępnością bankowości elektronicznych i innych systemów, nie będą dostępne usługi takie jak:

  • płatności mobilne BLIK,
  • płatności Pay-By-Link,
  • płatności MoneyGram,
  • przelewy i operacje na kartach w bankowości internetowej i mobilnej,
  • przelewy natychmiastowe,
  • automatyczne płatności za autostrady Autopay,
  • doładowania telefonu na kartę,
  • wnioski o Kredyt online i inne wnioski w Markecie Cyfrowym, w tym wnioski o kartę kredytową, usługi pocztowe e-Awizo oraz Polecony do skrzynki, wnioski o przystąpienie do promocji po otwarciu Konta w Porządku lub zarejestrowanie karty w promocji Mastercard Bezcenne Chwile oraz wnioski związane z Tarczami Finansowymi,
  • wnioski o karty debetowe,
  • wnioski o przeniesienie rachunku z innego banku,
  • wnioski o kontakt na stronie banku pocztowy.pl,
  • obsługa produktów oraz wpłaty i wypłaty gotówkowe w placówkach Poczty Polskiej.

Za niedogodności przepraszamy

Usługi będą niedostępne w następującym okresie:

OdDoUsługi, których dotyczy przerwa
31.12.2023 (niedziela) od godz: 00:0031.12.2023 (niedziela) max do godz. 17:00
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla Klientów detalicznych Pocztowy24 (online.pocztowy.pl) i bankowości mobilnej Pocztowy
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla Klientów instytucjonalnych Pocztowy24 (biznes.pocztowy.pl)
  • przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie Konta w Porządku, kont firmowych oraz obsłudze formularzy kontaktowych
  • zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej
chat z konsultantem