w sklepach, w internecie i niektórych aplikacjach, np. Allegro, Pyszne.pl, Jakdojade czy Rossmann.
Bankowość dla klientów detalicznych, małych firm i agrobiznesu
Bankowość dla klientów instytucjonalnych i wspólnot mieszkaniowych
Bankuj mobilnie. Aktywuj aplikację Pocztowy.
Z Google Pay wygodnie płacisz telefonem wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe
w sklepach, w internecie i niektórych aplikacjach, np. Allegro, Pyszne.pl, Jakdojade czy Rossmann.
Aplikacja Google Pay działa w tle w telefonie, dlatego nie musi być włączona, żeby dokonać płatności.
Płacisz wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.
Możesz dodać kartę bezpośrednio z aplikacji mobilnej Pocztowy
Płatności z Google Pay są bezpieczne - prawdziwy numer Twojej karty nie jest udostępniany sprzedawcy.
Przy płatności do 100 zł nie musisz podawać PIN-u do karty.
Na nr telefonu, który podałeś do kontaktu w Banku dostaniesz SMS z kodem uwierzytelniającym. Wpisz go w odpowiednie pole na ekranie telefonu i zatwerdź.
Google Pay (G Pay) to aplikacja bądź funkcja w ustawieniach systemu Android umożliwiająca płacenie telefonem. Dzięki niej możesz dodać już istniejącą plastikową kartę do urządzenia mobilnego w cyfrowej formie. Po dodaniu karty możesz płacić telefonem dokładnie tak, jak zwykłą plastikową kartą Banku Pocztowego. Aplikacja Google Pay jest dostępna w sklepie Google Play
Podczas płatności w aplikacji wystarczy wybrać opcję płatności przez Google Pay, bez rejestracji danych Twojej karty w aplikacji tego sprzedawcy. Możesz zostać poproszony o potwierdzenie swojej tożsamości metodą, której używasz do blokady ekranu swojego telefonu (kod PIN albo znak czy odcisk palca).
Pobierz aplikację mobilną Google Pay ze sklepu Google Play. Aby korzystać z Google Pay wymagane jest posiadanie konta Google i zaakceptacja warunków usługi. Następnie rejestrujesz się w aplikacji i dodajesz swoją kartę, postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie urządzenia.
Z Google Pay możesz płacić telefonem z Androidem w wersji 5.0 (Lollipop) lub wyższej.Twoje urządzenie mobilne musi obsługiwać technologię NFC (bezprzewodową technologię umożliwiającą bezstykową transmisję danych na bliską odległość). Musisz też posiadać aktywną plastikową kartę Visa lub Mastercard wydaną przez Bank Pocztowy. Po zakończeniu procesu dodawania karty, telefon jest gotowy do płatności. Pamiętaj, aby mieć włączoną funkcję NFC i w sekcji „Dotknij i zapłać” ustawioną aplikację Google Pay jako domyślną.
Z Google Pay dokonasz płatności zbliżeniowych w sklepach stacjonarnych posiadających terminal płatniczy z czytnikiem zbliżeniowym oraz płatności w aplikacjach mobilnych sprzedawców, którzy takie płatności udostępniają np. Uber, Allegro, Airbnb, Pyszne.pl czy iTaxi.
Przede wszystkim sprawdź ustawienia NFC. Pamiętaj, że opcja NFC musi być włączona, a w ustawieniach usługi płatności „Dotknij i zapłać” aplikacja Google Pay musi być ustawiona jako domyślna do płatności. Sprawdź połączenie z internetem i włącz dane komórkowe. Następnie przed dokonaniem płatności pamiętaj o wybudzeniu telefonu. Jeżeli transakcja nie zostaje zrealizowana należy odblokować telefon i zbliżyć go ponownie do czytnika. Jeśli nadal masz trudności z placeniem Google Pay, zadzwoń na infolinię Banku: 52 3499 499.
Dla poprawnego działania Google Pay potrzebne jest urządzenie mobilne, które obsługuje technologię NFC (bezprzewodowa technologia umożliwiająca bezstykową transmisję danych na bliską odległość) oraz posiada zainstalowany system operacyjny Android w wersji 5.0 lub nowszej. Sprawdź również, czy Usługi Google na Twoim telefonie są aktualne.
Wszystkie zbliżeniowe karty plastikowe: debetowe i kredytowe Banku Pocztowego, z wyłączeniem naklejki.
Tak pod warunkiem, że posiadasz kartę Mastercad i bankomat umożliwia takie wypłaty (ma czytnik zbliżeniowy). Każda wypłata jest potwierdzania PIN-em.
Bank nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za płatności Google Pay. Opłaty za transakcje są pobierane zgodnie z Taryfą Opłat i Prowizji, analogicznie, jak dla karty plastikowej.
Limity są identyczne z tymi ustawionymi na Twojej plastikowej karcie Banku Pocztowego. Można je w każdej chwili sprawdzić logując się do bankowości Pocztowy24.
Tak. Wygląda to tak samo jak w Polsce. Wystarczy, że wybudzisz telefon i zbliżysz go do terminala płatniczego. Niekiedy możesz zostać poproszony o potwierdzenie transakcji numerem PIN do karty lub podpisem. W przypadku niektórych transakcji może zdarzyć się konieczność odblokowania ekranu telefonu.
Połączenie z internetem jest niezbędne w procesie dodawania karty do Google Pay. Podczas płacenia nie jest ono wymagane. Raz na jakiś czas Google Pay wymusi aktywne połączenie z internetem przed dokonaniem płatności.
Jeśli zgubiłeś telefon lub ktoś Ci go ukradł, zastrzeż kartę dzwoniąc na dedykowany do tego numer na naszej infolinii: 52 34 99 494, czynny całą dobę.
Zaginiony telefon możesz też zlokalizować i zablokować korzystając z usługi Znajdź moje urządzenie. Google Pay nie przechowuje danych Twojej karty na telefonie, dlatego osoba, która znajdzie Twój telefon, nie będzie miała do nich dostępu, nawet jeśli telefon będzie odblokowany.
Automatycznie powiążemy nowe dane karty z istniejącą kartą w Google Pay. Wyjątkiem są karty Mastercard wydane przed 24.03.2018 roku, które wznawiają się z nowym numerem karty. Wówczas taka wznowiona karta będzie wymagała rejestracji.
Aby zapłacić inną kartą niż tą domyślnie ustawioną, uruchom aplikację Google Pay i wybierz kartę, którą chcesz zapłacić (kliknij na logo – wejdź w szczegóły karty), a następnie zbliż telefon do terminala.
Karta domyślna to jedna z Twoich kart w cyfrowym portfelu, którą Ty wskazałeś lub aplikacja wybrała automatycznie. Tą kartą będziesz płacić bez odblokowania telefonu.
To wirtualny odpowiednik Twojej karty plastikowej. Powstaje po dodaniu karty do Google Pay. Ma zupełnie inny numer niż Twoja karta plastikowa. Dlatego po usunięciu karty z Google Pay plastikowa karta wciąż będzie działać.
Regulamin korzystania z kart płatniczych Banku Pocztowego S.A. w ramach portfeli cyfrowych - obowiązuje od 18.04.2024 r. Klientów dodających karty Banku do Portfeli cyfrowych: Google Pay, Garmin Pay i Xiaomi Pay od 18.04.2024 r., oraz od 15.07.2024 r. Klientów, którzy do 17.04.2024 r. dodali karty Banku do ww. Portfeli cyfrowych.
Plik w formacie PDF
pobierz plik
Regulamin korzystania z kart płatniczych Banku Pocztowego S.A. w ramach portfeli cyfrowych - obowiązuje do 14.07.2024 r. Klientów, którzy do 17.04.2024 r. dodali karty Banku do Portfeli cyfrowych.
Plik w formacie PDF
pobierz plik