Przelewy na telefon BLIK

Przelewy na telefon BLIK

Szybkie, bezpieczne i wygodne przelewy wykonywane na numer telefonu odbiorcy.

Dostępne w aplikacji mobilnej Pocztowy.

Czym są przelewy na telefon BLIK?

Przelew na telefon BLIK to szybka i bezpieczna forma dokonywania przelewów natychmiastowych z poziomu aplikacji mobilnej Pocztowy.

Klienci detaliczni, małe firmy oraz agrobiznes mogą w ramach usługi zarówno odbierać przelewy na swój numer telefonu jak i wysyłać środki na dowolny inny numer telefonu zarejestrowany w usłudze, bez konieczności wpisywania numeru rachunku odbiorcy.

Jakie są tego korzyści?

ico

0 zł za wykonanie przelewu

ico

Wygodne, nie musisz znać rachunku odbiorcy, wystarczy numer telefonu

ico

Dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

ico

Natychmiastowe dostarczenie pieniędzy do odbiorcy

Jakie są dzienne limity transakcji

Dla przelewu na telefon BLIK obowiązują następujące limity:

  • Minimalna kwota przelewu na telefon to 0,01 zł;
  • Maksymalna to 1000 zł (jest to jednocześnie limit dobowy dla usługi przelew na telefon BLIK). 

Limity zmienisz samodzielnie wchodząc w Ustawienia ogólne BLIK w zakładce Ustawienia w aplikacji mobilnej Pocztowy. 

Wybierasz Ustawienia ogólne BLIK - Zmieniasz - Zatwierdzasz wprowadzając PIN (lub uwierzytelniając biometrycznie) i gotowe!

Zacznij korzystać z przelewów BLIK na telefon

Aby korzystać z przelewów na telefon BLIK wystarczy pobrać i aktywować aplikację mobilną Pocztowy:

         

Jeżeli masz już aplikację zainstalowaną na swoim telefonie - zaktualizuj ją.

Usługa będzie udostępniana stopniowo, dlatego jeśli nie masz jeszcze możliwości zaktualizowania aplikacji - otrzymasz ją wkrótce.

Przelew na telefon BLIK - instrukcja Android


Przelew na telefon BLIK - instrukcja iOS


Masz pytania? My mamy odpowiedzi

Usługa jest dostępna w aplikacji mobilnej Pocztowy dla urządzeń z systemem Android oraz iOS.

Aplikacja mobilna Pocztowy weryfikuje czy dana osoba posiada aktywną usługę Przelewy na telefon BLIK i nie zezwoli na wysłanie przelewu na niezarejestrowany w niej numer telefonu.

Jeśli współposiadacze korzystają z innych numerów telefonów to tak – obie osoby mogą w ten sposób korzystać z usługi i powiązać swój numer telefonu we własnych aplikacjach mobilnych.

Nie jest to możliwe, po rejestracji w usłudze i powiązaniu numeru telefonu z rachunkiem w danym banku, dotychczasowe powiązanie w poprzednim banku zostanie usunięte. 

Aby otrzymać przelew na telefon BLIK na swoje konto w Banku Pocztowym konieczne jest włączenie tej funkcjonalności w sekcji Ustawienia aplikacji mobilnej Pocztowy w zakładce Usługi BLIK -> Przelew na telefon BLIK i powiązanie numeru telefonu z rachunkiem ROR, na który mają wpływać Przelewy na telefon BLIK. 

Przelew na telefon BLIK realizowany jest natychmiastowo, środki trafią na konto Odbiorcy od razu niezależnie od pory i dnia tygodnia.

Przelew na telefon BLIK może być realizowany wyłącznie w złotych polskich.

Minimalny limit kwotowy pojedynczego przelewu to 0,01 zł, natomiast maksymalny 1 000 zł. Maksymalny limit kwotowy pojedynczego przelewu jest jednocześnie dziennym limitem dla tej usługi. Obecną wysokość limitów dla Przelewu na telefon BLIK sprawdzisz w sekcji Ustawienia aplikacji mobilnej Pocztowy w zakładce Ustawienia ogólne BLIK.

Przelew jest bezpłatny.

Strefa edukacji

Sprawdź pozostałe płatności BLIK

Czytaj więcej

chat z konsultantem